mandag den 14. februar 2011

Johnny Weir ved New York Fashion Week!

Undrer du dig også over, hvad Johnny Weir bruger sin tid på, nu hvor han ikke løber kunstskøjteløb?

Han har udgivet en bog "Welcome to My World" (hvor han springer ud af skabet), købt en 1.1 millioner dollars lejlighed i New York, og i denne uge er han også "model" ved New York Fashion Week. Han har blandt andet gået for Richie Rich og Asher Levine samt skøjtet på en skøjtebane-catwalk ved Elise Øverlands show (billedet). Du kan se ham øve sin machismo walk til Asher Levines show her. Om det lykkedes ham at være macho i sin gang, kan der være delte meninger om.

Det ligner, at han nyder sit nye liv meget, men han har nu luftet idéen om at vende tilbage til kunstskøjteløb. Om det bare var noget, han sagde for at provokere os fans, er dog meget muligt.

(Foto: AP Photo)

2 kommentarer:

Emil sagde ...

jeg krydser personlig fingre for at han tager et par år mere på isen, men dette var jeg ikke så optimistisk omkring, indtil jeg læste denne besked på hans twitter:
Just listened to the first edit of my short program music. Think, "Tragic Fairytale".
Også må man jo tolke det som man vil...

Jeg vil iøvrigt lige bruge lejligheden til at takke dig virkelig meget for at holde den her blog kørende. Uden denne blog, som jeg er glædeligt fast læser af, ville jeg umuligt kunne holde min gnist omkring skøjteløb oppe.

Sequins Galore sagde ...

Hej Emil

Jeg ville heller ikke have noget imod, at han vendte tilbage til kunstskøjteløb. Personligheder som ham er der ikke mange af, så kunstskøjteløb vil i hvert fald blive mere kedeligt uden ham.

Og tak for de søde ord. Bliv ved med at heppe på kunstskøjteløb...